1.Płatność przelewem

Przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia)

Na konto bankowe:

DOM TOWAROWY Wojciech Zborowski

Gręboszów-Sułoszów 8A

46-146 Domaszowice

NIP: 911-001-19-95

Numer konta w mBank:17 1140 2004 0000 3402 7559 1896

 

2.Odbiór osobisty

Płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy)

 

Odbiór osobisty:

CENTRAKO, ul.Mickiewicza 3, 56-400 Oleśnica, woj.Dolnośląskie, tel: 71 398 48 40

SALON FIRMOWY, ul.Żelazna 64, 00-871 Warszawa ,woj.Mazowieckie, tel: 22 890 78 70

 

 

2.Płatność za pobraniem

Płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia)

  •  W przypadku płatności gotówką za pobraniem, Klient zobowiązuje się do odbioru oraz uregulowania należności za zakupione Towary (wraz z kosztami przesyłki) bezpośrednio u kuriera doręczającego przesyłkę, lub w urzędzie Pocztowym. W przypadku uchylania się Klienta od zapłaty za dostarczoną przesyłkę, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Klienta, Poczta zwróci przesyłkę Sprzedającemu (po 14 dniach od pierwszej próby doręczenia). W takiej sytuacji, tj. w przypadku niewykonania Umowy sprzedaży przez Kupującego Sprzedawca może wezwać Kupującego do jej wykonania, a także żądać naprawienia szkody wyrządzonej mu przez niewykonanie Umowy sprzedaży przez Kupującego, co oznacza w szczególności pokrycie kosztów przesyłki w obie strony oraz wezwania do wykonania umowy, zapłaty. 
  • Przy płatności gotówką za pobraniem zawsze doliczany jest koszt usługi pobraniowej w kwocie 5 zł brutto.

 

3.Płatność elektroniczna

płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia)

 

4.Raty 10 x 0% Santander Consumer Bank S.A.

Płatność w systemie ratalnym (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, jego skompletowaniu oraz po otrzymaniu od Santander Consumer Finanse S.A. z siedzibą we Wrocławiu lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie płatności za zamówiony Towar).

Więcej szczegółów odnoście rat przeczytaj w zakładce Warunki Kredytowe

  

5.Raty 10x 0% BGŻ PNP Paribas

Płatność w systemie ratalnym (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, jego skompletowaniu oraz po otrzymaniu od BGŻ PNB Paribas S.A. z siedzibą we Wrocławiu lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie płatności za zamówiony Towar).

Więcej szczegółów odnoście rat przeczytaj w zakładce Warunki Kredytowe

 

 

 6.System płatności PayU

Płatność w systemie PayU za pomocą karty płatniczej dzięki systemowi płatności internetowych które udostępnione są jako opcja wyboru płatności w sklepie wyciskarki.pl który automatycznie przekierowuje do partnera systemu płatności PayU będącego centrum autoryzacyjno-rozliczeniowego. W celu dokonania płatności Kupujący powinien potwierdzić dokonanie płatności na stronach internetowych odpowiedniego Partnera systemu PayU zgodnie z zasadami określonymi przez tego Partnera.

Więcej szczegółów odnoście płatności przeczytaj na stronie usługodawcy PayU


Śledź nas na Facebooku